Afleveren of afhalen

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Indien je voor 12:00 uur hebt besteld wordt 96% van de bestellingen de volgende dag en anders de dag erna tussen 8:00 en 17:00 uur afgeleverd.
De bestelling wordt afgeleverd door GLS of door Claassen.
Met het tekenen voor ontvangst accepteer je dat de zending in goede orde is ontvangen.
Indien je niet thuis bent gedurende de aflevertijden dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.
Je kan wel een telefoonnummer opgeven waar je een kwartier voor aflevering op gebeld wordt zodat je tijdig aanwezig kan zijn.
Dit dient je dan per mail aan info@benc.nl aan te geven.
De bestelling kan niet afgeleverd worden op een postbusadres.

Speciale tijdslevering
Indien je de bestelling na 10:00 uur wilt ontvangen dan betaal je € 25,- speciale tijdsleveringskosten voor leveringen tussen 10:15 - 17:00 uur.
Binnen deze tijd is geen tijdsbepaling mogelijk.

Afleveren in het buitenland
Bestellingen kunnen ook afgeleverd worden in België, Duitsland en Frankrijk.
Echter gelden hiervoor andere leveringstoeslagen afhankelijk van omvang en gewicht.
Het duurt meestal 24 tot 48 uur langer voordat de bestelling wordt afgeleverd.
Buitenlandse zendingen dienen altijd van te voren betaald te worden.
Vraag naar de leveringstoeslagen via info@benc.nl

Niet alles is afgeleverd
Indien niet alles is afgeleverd dien je dit direct aan te geven aan de chauffeur bij aflevering.
Daarnaast noteer je op de vrachtbrief hoeveel pakketten / welke producten je mist voordat je tekent voor ontvangst.
Mail naar info@benc.nl om met ons te regelen wanneer je de overige pakketten / producten geleverd krijgt.
Vermeld wie je bent, de adresgegevens, ordernummer en de besteldatum.

Ik heb een beschadigd / defect / verkeerd / niet compleet product ontvangen
Als je een product heeft ontvangen dat verkeerd, defect, beschadigd of niet compleet is, kan je ervoor kiezen om het product binnen 2 weken kosteloos te retourneren en kosteloos te vervangen.
Voor een snelle en correcte afhandeling is het van belang dat je indien mogelijk een foto maakt van het beschadigde product en deze stuurt naar info@benc.nl.
Vermeld wie je bent, de adresgegevens, ordernummer en de besteldatum.
Geef hierbij de retourreden aan die van toepassing is (verkeerd, defect, beschadigd, niet compleet).
Wij verzoeken je vriendelijk om de product(en) in de originele staat en indien mogelijk in de originele verpakking terug te sturen, met een (kopie) van de factuur.

De bestelling is nog niet binnen 2 werkdagen geleverd
Wanneer de bestelling nog niet binnen 2 werkdagen geleverd is mail dan naar info@benc.nl.
Vermeld wie je bent, de adresgegevens, ordernummer en de besteldatum.
Wij zoeken dan voor je uit waarom de bestelling nog niet is afgeleverd en mailen je terug op het e-mailadres waarmee je ons gemaild hebt.

Afhalen
Producten kunnen indien ze een dag van tevoren besteld zijn ook afgehaald worden.
Hiervoor dien je bij het bestellen te kiezen voor Afhalen bij Beauty & Care.
Dit kan op werkdagen van maandag - vrijdag: 9:00 - 17:00 uur op ons adres:

Beauty & Care
Heraclesstraat 18
5048 CG TILBURG
T. 013-5716033

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »