Gratis verzending > 30 euro in NL en BE
Verzending < 2 werkdagen
Gratis cadeau > 40 euro
B2B
0
Review Logo9,6 @ Google

Afleveren of afhalen

Wat zijn de bezorgkosten naar Nederland en België?

De bezorgkosten tot € 30,- zijn € 2,95. Bij bestellingen boven de € 30,- vervallen de bezorgkosten.
Bij bestellingen die worden afgehaald vervallen de bezorgkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Indien je voor 12:00 uur op werkdagen hebt besteld wordt 96% van de bestellingen de binnen 2 werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur afgeleverd.
De bestelling wordt afgeleverd door PostNL of door Claassen van maandag t/m vrijdag.
Met het tekenen voor ontvangst accepteer je dat de zending in goede orde is ontvangen.
Indien je niet thuis bent gedurende de aflevertijden dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.
Je kan wel een telefoonnummer opgeven waar je een kwartier voor aflevering op gebeld wordt zodat je tijdig aanwezig kan zijn.
Dit dien je dan per mail aan [email protected] aan te geven.
De bestelling kan niet afgeleverd worden op een postbusadres.
Bestellingen worden niet afgeleverd op zondagen en feestdagen.

Speciale tijdslevering

Indien je de bestelling na 10:00 uur wilt ontvangen dan betaal je € 25,- speciale tijdsleveringskosten voor leveringen tussen 10:15 - 17:00 uur.
Binnen deze tijd is geen tijdsbepaling mogelijk.

Afleveren in het buitenland

Bestellingen kunnen ook afgeleverd worden in België, Duitsland en Frankrijk.
Echter gelden hiervoor andere leveringstoeslagen afhankelijk per land.
Het duurt meestal 24 tot 48 uur langer voordat de bestelling wordt afgeleverd.
Buitenlandse zendingen dienen altijd van te voren betaald te worden.
Vraag naar de leveringstoeslagen via [email protected]

Niet alles is afgeleverd

Indien niet alles is afgeleverd dien je dit direct aan te geven aan de chauffeur bij aflevering.
Daarnaast noteer je op de vrachtbrief hoeveel pakketten / welke producten je mist voordat je tekent voor ontvangst.
Mail naar [email protected] om met ons te regelen wanneer je de overige pakketten / producten geleverd krijgt.
Vermeld wie je bent, de adresgegevens, ordernummer en de besteldatum.

Ik heb een beschadigd / defect / verkeerd / niet compleet product ontvangen

Als je een product hebt ontvangen dat verkeerd, defect, beschadigd of niet compleet is, kan je ervoor kiezen om het product binnen 14 dagen te retourneren.
Voor een snelle en correcte afhandeling is het van belang dat je indien mogelijk een foto maakt van het beschadigde product en deze stuurt naar [email protected].
Vermeld wie je bent, de adresgegevens, ordernummer en de besteldatum.
Geef hierbij de retour reden aan die van toepassing is (verkeerd, defect, beschadigd, niet compleet).
Wij verzoeken je vriendelijk om de product(en) in de originele staat en indien mogelijk in de originele verpakking terug te sturen, met een (kopie) van de factuur.

De bestelling is nog niet binnen 2 werkdagen geleverd

Wanneer de bestelling nog niet binnen 2 werkdagen geleverd is mail dan naar [email protected].
Vermeld wie je bent, de adresgegevens, ordernummer en de besteldatum.
Wij zoeken dan voor je uit waarom de bestelling nog niet is afgeleverd en mailen je terug op het e-mailadres waarmee je ons gemaild hebt.

Afhalen bij Beauty & Care in Tilburg

Producten kunnen indien ze een dag van tevoren besteld zijn ook afgehaald worden.
Hiervoor dien je bij het bestellen te kiezen voor Afhalen bij Beauty & Care.
Dit kan op werkdagen van maandag - vrijdag: 9:00 - 17:00 uur op ons adres:

Beauty & Care
Heraclesstraat 18
5048 CG TILBURG
T. 013-5716033

Maak een account aan

Bestel heel gemakkelijk en snel bij benc.nl. Maak nu een account aan of login.

Klantenservice

Social media

9,6Review LogoWij scoren een 9,6 op Google

Beauty & Care B.V.

Heraclesstraat 18
5048 CG Tilburg
Nederland Bekijk op Google Maps

BTW NL806817847B01
KVK 17039103
IBAN NL90ABNA0591776928

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »